Runoja elämästä osa 2

Kirjoittaja Virve Takala

 

Ainahan sitä haluta saa

 

Haluaisin sinun parasta

Haluaisin sinun pärjäävän maailmassa

Haluaisin sinun nauravan, rakastavan

Haluaisin sinun saavan ystäviä

rakkaita

Haluaisin sinun tanssivan läpi yön

ja läpi elämän

Haluaisin sinun sanovan edes yhden sanan

 

 

Minuutti

 

Siirrän tunteita myöhemmäksi

minuutilla, tunnilla

hetki kerrallaan

Jottei minun tarvitsisi kohdata

vanhoja haavoja

liian vakavia asioita

Mutta huomaamatta

siirrän myös elämäni

ja jätän sen elämättä

Minuutti minuutilta

Tunti tunnilta

 

 

 

Yhteys

 

Millä saan yhteyden sinuun

Et puhu etkä pukahda

et pyydä syliä, et vaadi mitään

Huomaan päivän kuluneen

ja minä olen tuskin katsonut sinuun

Olen pahoillani

 

Olen avuton

Jätä kommentti

Kategoria(t): Virve

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s